KIZIMA MASALLAR

KIZIMA MASALLAR
KIZIM VE MASALLAR

YAŞAMA DAİR

YAŞAMA DAİR
DÜNE,BUGÜNE VE YARINA DAİR

EL EMEĞİ

EL EMEĞİ
PEÇETE HALKALARI,OYUNCAK,YASTIK

MİMLER VE DİĞERLERİ

MİMLER  VE DİĞERLERİ
BLOGLAR ARASI İLİŞKİLER

MEMLEKETİN MALI DENİZ, YEMEYEN DOMUZ !!!!

5/26/2010

TV de haber izlemekten sıkılıyorum, hatta açık oturumlarlardan nefret ediyorum.
Ve hatta siyasetçilerden sıtkım sıyrılmış haldeyim.

PEs yani diyorum, başka da birşey diyemiyorum.
Milletin derdinden kime ne? siyasetçilerimiz yine gündemi kendileri belirlemiş durumda.

" O bana şunu dedi, sen bana bunu dedin"

Ahh ahh parlementodakilere sesleniyorum.
Yeter artık ucuz siyasetiniz, yeter artık basit söylemleriniz, yeter artık herşeyi kendinize göre yontmanız, çalıp çırpıp birde üste çıkmanız !

Bir de televizyonda programlara çıkıp ne olur " millet böyle düşünür, böyle der" diye neyi nasıl görüp nasıl düşüneceğimizi söylemeyi kesin !

Birbirinize bey mi dersiniz? paşa mı? ağam mı? umurumda değil .
Siz önce bu memleketin asıl dertlerini çözün, çözebilirseniz.
Birileri kaç yıldır tek başına iktidarda çözemedi? Gerçi onların derdinin çözmek olmadığını da anladık. Gerçi birde tersten bakarsak çoluk çocuk ve torunlarının derdini çözmüş durumdalar. ( kıskandık tabii)

Amaan boş verin beni okuyanlar, aslında siz de boşverin.
İktidarın ne olduğunu da artık hepimiz biliyoruz.
İktidar = Güç=Para= 72 sülaleniz yaşadı !!!! ( iki kere kıskandık )

Bu sözümde babama ; Ahh babam ahh bir vekil olaydın da bize de bir iki ihale düşseydi !!!!

Türkiye'nin kaderi kim gelirse gelsin yemek mi acaba?

Siyasi görüşünüz ne olursa olsun iktidara gelirsen yemeyen domuz olursun !!

1 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ahhh Ahhh !
Bizi kim bu hale getirdi ki !
Anlıyamadım / Anlamadım..

Düşünmeyen , sorgulamayan , geleceğini göremeyen toplum haline ne zaman geldik biz.

Neden Dinazor kanı taşıyan siyaset yapdığını sanan çıkarcı bireylere susun artık da hesap verin diyemiyoruz.
Neden korkuyoruz ?
Niçin susuyoruz ?
" Ananı da al git der mi diye korkuyoruz "
Yoksa yakıştırma yapılıp da bir operasyona dahil olurmuyuz diye mi .
Neden çekiniyoruz ?

Onları biz seçmedik mi ?
Neden secdik ?
Bize hizmet etmeleri için değil mi ?
Eee..neden o halde bu susuş ? bu korku ?

Düşünmek lazım düşünmek ..
Sorgulamak lazım sorgulamak ..
Bak zati muhteremlerin çocuklarından zeka fışkırıyor daha lise çağında şirket patronu oluveriyorlar.
Demek ki ; biz az düşünmüşüz…/ demek ki biz de akıl yok ../ demek ki elimizden ekmeğimiz alınsa susacağız…
Yok yok biz de akıl yok !
Biz alışmışız güdülmeye ..

Eee..ne edelim bizim anamız babamız üreten emek veren alnın teri ile çalışan bireylerdi biz ne gördü isek onu özümledik ..
Biz de hata biz de !

Bize çalıp çırpmayı öğreten olmadı ki !
Öğretmiş olsalardı ; biz de yerdik uçundan kıyısından bir şeyler !
Nasıl sa" deniz yemeyen keriz " ..düşüncesi yer etmiş minik beyinciklere.

27 Mayıs 2010 06:25