KIZIMA MASALLAR

KIZIMA MASALLAR
KIZIM VE MASALLAR

YAŞAMA DAİR

YAŞAMA DAİR
DÜNE,BUGÜNE VE YARINA DAİR

EL EMEĞİ

EL EMEĞİ
PEÇETE HALKALARI,OYUNCAK,YASTIK

MİMLER VE DİĞERLERİ

MİMLER  VE DİĞERLERİ
BLOGLAR ARASI İLİŞKİLER

SEVGİLİYE...

5/05/2011

Yerde miyim gökte miyim?
Bilmediğim bir zamanda ve yerdeyim.
Bilmediğim anların  içinde anılarım.

Günler gelip geçerken ben tarihini tutamıyorum.
Zaman elimden avucumdan akıyor,
Ben gelip geçene baka kalıyorum.
Hayatta rolüm piyon,
Tek derdim oyundan erken atılmamak.

Şimdi güneyin sahiline akşam indi,
Yedi tepeli şehirdeki yarimde aklım,
Onu daha çok hissetmek için geçmişin dizelerine sığındım
Bal damlayan kaleminden
Aşka oradan hüzne,ordan hasrete düştüm..
Kalbim hüzne bulanmış halde hasretle telefona bakıyorum
Arasanda sesini duysam canımdan can sevgilim..

Tek derdim zaman
Tek arzum anlamak
Tek ihtiyacım aşk
Tek umudum sen

0 yorum: