KIZIMA MASALLAR

KIZIMA MASALLAR
KIZIM VE MASALLAR

YAŞAMA DAİR

YAŞAMA DAİR
DÜNE,BUGÜNE VE YARINA DAİR

EL EMEĞİ

EL EMEĞİ
PEÇETE HALKALARI,OYUNCAK,YASTIK

MİMLER VE DİĞERLERİ

MİMLER  VE DİĞERLERİ
BLOGLAR ARASI İLİŞKİLER

BABİŞKO

1/24/2010


Aslında bu Babişko yapılıp sahibine gideli çook oldu.
Ama nedense arşivde bir köşede boynu bükük bekledi.
İzmir'li güzel bir anne oğlu için yapabilirmiyim sormuştu.sonuçta hiç böyle çizgi karakter çalışmadığımdan tedirgin oldum.
Ama deneyince bayada hoşumuza gitti.
Karşınızda tamamen el dikişi ile çalışılmış Babişkooo !!

3 yorum:

orece dedi ki...

zehracım inan abartı değil süper olmuş inan ben bunları yapsam hayatta oyuncak almazdım çocuklara ellerine sağlık bayıldımmmm....

24 Ocak 2010 02:55
SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ooooo..
Bu ne güzel bir BABİŞKO..
Ellerinizde de ne güzel şekil almış..
Hımmm el beceriside süper...
Yaşamınızda huzur sağlık hiç eksık olmasın..
Hayran kaldım oyuncağa..

Sevgilerle...

25 Ocak 2010 00:44
Zehra Gürgen dedi ki...

Ececim çok teşekkür ederim. Ah canım onlar winks seviyor artık maalesef :(

Sevil'cim çok teşekkür ederim canım.Hepimize huzur diliyorum bende :)

sevgiler

30 Ocak 2010 05:22