KIZIMA MASALLAR

KIZIMA MASALLAR
KIZIM VE MASALLAR

YAŞAMA DAİR

YAŞAMA DAİR
DÜNE,BUGÜNE VE YARINA DAİR

EL EMEĞİ

EL EMEĞİ
PEÇETE HALKALARI,OYUNCAK,YASTIK

MİMLER VE DİĞERLERİ

MİMLER  VE DİĞERLERİ
BLOGLAR ARASI İLİŞKİLER

BEZ BEBEK 2 : MELEĞE BİR KARDEŞ GELDİ JALE !!

1/30/2010

Dün akşam sabahladım. Kızıma yeni bir bebek yaptım. Bu defa bacakları, kolları ve kafası ayrı ayrı yapılıp gövdeye dikildi. Böylece bebeğe hareketlilik kattık, oturabiliyor ve Derin'e sarılabiliyor..
Gövdesini evdeki düz bir kumaştan, kafa, kol ve bacaklarını ise kadife kumaştan yaptım.
Gözleri ve ağzı kalın kaliteli bir polardan kesildi..
Saçları yine aynı pembe ipten..başka bebek yapacaksam farklı bir rengini alsam iyi olacak..

5 yorum:

orece dedi ki...

zehracım cok güzel olmuş buda ellerine sağlık.

30 Ocak 2010 05:10
Zehra Gürgen dedi ki...

saol Ece'cim Derin'e hastayken oyalanacak birşey oldu işte..

30 Ocak 2010 05:19
SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

MAŞALLAH..
On parmakda on maharet...
Bebek çok şirin..
Ben de ne gezer böyle beceri..
Çok begendim..

Sevgilerle...

31 Ocak 2010 23:32
Sevgi Küçük dedi ki...

saf ve salak derler ya bazı insanlara, hah o benim işte! kaç gündür bu bebeğin yazısını yanlış yerde bekliyormuşum. az önce jeton düştü :D
ellerine sağlık
bak derine kuzen geldiğinde o kuzene de isteriz bundan haberin olsun!! ;)
çok öptüm

3 Şubat 2010 11:46
Zehra Gürgen dedi ki...

Sevil'cim bende bilmezdim böyle şeyler kızımın dürtmeleri sayesinde baktım yapıyorum ??

Sevgi'cim kuzen gelsin o zamana kadar ben iyice ustalaşırım en süperini yaparım :)

4 Şubat 2010 10:15