KIZIMA MASALLAR

KIZIMA MASALLAR
KIZIM VE MASALLAR

YAŞAMA DAİR

YAŞAMA DAİR
DÜNE,BUGÜNE VE YARINA DAİR

EL EMEĞİ

EL EMEĞİ
PEÇETE HALKALARI,OYUNCAK,YASTIK

MİMLER VE DİĞERLERİ

MİMLER  VE DİĞERLERİ
BLOGLAR ARASI İLİŞKİLER

EVLİLİK AŞKI ÖLDÜRÜRKEN SİZ NEREDEYDİNİZ?

1/12/2010


Tutturmuşlar bir şarkı evlilik aşkı öldürüyor.
E güzel kardeşim, madem katil belli neden tutuklamıyorsunuz?
Neden hala katilin peşinde koşuyor bunca adam?
Bu katil öldürürken hem siz ne yapıyordunuz?

"Çocuklardan kafamı kaldıramıyordum ,o ara evlilik aşkı bıçaklamış"
"Kariyerimle ilgileniyordum  duydumki rahmetli..."

Nasılda normal karşılanıyor ölü aşklar..

Evlilik dediğin böyle birşeydir.Öyle kumrular gibi balayı günlerini unutacaksın.
akşam adam eve gelir, yemek hazır mı? evet.Hadi sofraya.Yemek yenir.Kadın sofrayı toplarken adam TV'de haberleri yada maçı izlemeye başlar.
Çocuklar gürültü yapıyorsa baba anneyi uyarır rahat dinleyemediği için TV'yi.
Anne çocukları uyarır babanız TV izliyor yavaş.
Yatma saati çocuklar odaya,
Baba yorgun eyvallah bende erken yatıyorum.
Anne mutfağı temizleyip yatacak.

Aşkı öldüren zihinlerimizdeki bu monoton davranış kalıpları..
Evlilik neden değil, maalesef harcanan.

Birşeylerin yürümesi için doğal olarak bazı ödünler veririz.
İki farklı kişilik geçinmek için yalnızken yaptığı bazı şeyleri yapamayabilir, kendince ödünler verebilir.

Ben çabuk kızarken, kızamıyorum, gülümseyerek sıkıntımı farklı bir şekilde ifade ediyorum mesela.Bu bir ödün olabilir. Kızıp köpürüp başka sıkıntılarımın acısınıda çıkarabilirdim.

Bazı zevklerimden de ödün verebilirim.Bazı takıntılarımdan da..Evi dağıttığında ona uyabilirim.
Kahvesini döke döke odasına giderken lekelere bakım gülümseyebiliyorum mesela..
Gezmelerde bana katılmamasınıda artık aştım.Kendimce bir yol buldum, beklentimi azalttım.

Ama bazı şeyler varki benim için olmazsa olmaz. ama açık konuşmam gerekirse ben bunların başkaları için olmazsa olur olmasını da fazla anlamıyorum.

Bana güzel sözler söylemesi, işvelerime karşılık vermesi,oyunlar oynaması, ateşimi her zaman harlı tutması ve ateşini harlı tutmak istediğimde karşılık vermesi,gözlerindeki arzu,dudaklarındaki bal...

Çok ciddi devlet meselesinden, çocukluğumuza-çocuğumuza,oradan gelecek hayallerine ve saçma sapan geyiklere kadar benimle sohbet etmesi

Bunlar benim için ödün veremeyeceğim şeyler.
Bunlar olmadıktan sonra varsın evimi temizlememe yardım etmiş? camları silmiş?yemek yapmış? çocuğu uyutmuş...
Diğerleri yoksa eğer, bunları aşçı,hizmetli,dadı da yapar.

Hayatınızda yanınızda kimin olmasını istediğiniz, kadın olarak ne istediğinizle de ilgili.
Ben aşkımı öldürecek evliliği yaşatmam.
Hele ki gençken !!
Kaldıki ben kadının her zaman ve her yaşta KADIN, erkeğinde ERKEK olduğuna inanırım.
Herkesin güzel söze,tatlı dile,yumuşak dokunuşlara ihtiyacı var.Diğerleri süslemesi, eklentileri..

Kısacası evlilikte beklentimi azaltayım diye düşünen arkadaşıma sözüm;
Beklentin kadın olduğunun hissettirilmesi ile ilgili ise ve sen o beklentini azaltmayı düşünüyorsan vay haline!
Yel değirmeni ile savaşacaksın, dikkat et.
Ama cesaretin yok karşılaşmaya gerçeklerle ve sen yinede çaba göstereyim kendimce diye kendi benliğini kafese kapatmaksa derdin.Kolay gelsin.

Su yolunu bulur sen ne dersen de ne yaparsan yap o doğadır, senin ,çevrenin yapay düşünce tarzı onun yolunu durduramaz.
Gün gelir sel olur yatağına kurduğun o derme çatma evlilik budur çatılarını yerle bir eder.

Hepinize aşk dolu bir kucak dilerim..

6 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Bir yazı da okumuştum eskiden evlenmek " evlenmek " diyordu şimdi ise " katlanmak "..
O yazı mutlaka denk gelmiştir size de..
Evet ne hazin ki ! Katlanıyoruz her şeye..Lakin katlanırken de kendimizi yok ediyoruz benliğimiz uçup gidiyor başka başka boyutlara..
Hani şu imza ile sabitlenen birliktelik var ya işte onun aslında hiç günahı yok AŞK ı yok etmek de .
Kimde mi Suç elbette İnsanoğlunda.Ne hazin dir ki flört evresinde pervane olunur etrafında kişinin bayan da bay da gözlerinde kaybolur pembe bulutlar misali uçar semaya lakin imza atıldığı an değişir her ikisin de ..Neden , niçin değişim gösterdiklerini bilmezler bilirlerde yüzleşmek işlerine gelmez.Çünkü hatalar insanın yüzüne tokat misali yapışıverir.
Evlilik iki ayrı bedenin ten yürekte atmasıdır ve atarken de ritmi tutdurmasıdır.Bu ritmi tutduran şanslıdır tutduramayan ise kabullenmeyi göze alır.Ha kabullenmek de işin kolay kısmı .
Savaş vermek lazım ama kimse yanaşmaz buna sığınırlar yaşamın zorluklarına velhasıl Evliliğin hiç suçu yokdur Aşk ın ölümünde..
SUÇLU KİM Mİ ?
Düşünün , sorgulayın eminim ki bulacaksınız..

Sevgili Zehra Hanım;
Okurken ben de sorguladım düşündüm ince ayrıntılara girmeden..Heyecanın yok olmasına takılı kaldım .Neden yok ederiz ki aradaki heyecanı , tutkuyu , şehvetle yoğrulmuş sevgiyi..
Neden ? işde bunu halen düşünüyorum !
Cevap ı biliyorum lakin yüzleşemiyecek kadar da yorgun bir yüreğe sahibim..
Ey Aşk sana da sesleniyorum nasıl bir duygusun ki sen hem acı hem de inanılmaz mutluluk sunuyorsun biz insanlara…

Sevgilerle…

13 Ocak 2010 02:09
Adsız dedi ki...

ayyy yazina bayildim
cok hos yaa:))paylasimin icin tesekkurler

eh hep ben sana geliyorum sen hala sayfama siftah yapmadin:))

www.yenitadlar.blogcu.com

13 Ocak 2010 02:37
Zehra Gürgen dedi ki...

Sevil'cim hayatı zorlaştırmakta çok maharetliyiz.Ama evimiz kalemiz olmalı.Orada huzur bulmalıyız.Ne kadar zor olsada dışarıyı dışarıda bırakmak lazım.Demesi kolay yapması zor biliyorum.Ama denemek ve üstelemek dışında yapabileceğimiz ne var?
evliliği,kendimizi,eşimizi dostumuzu kalıplara sokunca o kalıplar çemberi darlaştırıpta bizi boğunca nefes almak için tek çare kalıpları sorgulamak.Hemde tüm çoğunluğa inat!

eminim yüreğin herşeyi düzeltecek kadar geniş ve güzel.Gücünü küçümseme..

13 Ocak 2010 02:41
Zehra Gürgen dedi ki...

Yeni tadlar haklısın, ben nasıl uğramadım sana? ve neler kaçırmışım..
Hemen takip listeme eklendin.Bundan sonra benimde gözüm senin üzerinde :)

13 Ocak 2010 02:55
Adsız dedi ki...

heheheh yasasin birileri beni takip edecek:))

canim sen mutfaga keki yapmaya git cayi demleyip getiririm ben:))
ohhh bu kis gununde nede guzel olur burada kar var cok soguk

sevgiulerimle...

www.yenitadlar.blogcu.com

13 Ocak 2010 03:00
Zehra Gürgen dedi ki...

Yeni tatlar seni takip etmek bir zevk :)
KEk hazır cnm çay nerde kaldı ??

13 Ocak 2010 10:01