KIZIMA MASALLAR

KIZIMA MASALLAR
KIZIM VE MASALLAR

YAŞAMA DAİR

YAŞAMA DAİR
DÜNE,BUGÜNE VE YARINA DAİR

EL EMEĞİ

EL EMEĞİ
PEÇETE HALKALARI,OYUNCAK,YASTIK

MİMLER VE DİĞERLERİ

MİMLER  VE DİĞERLERİ
BLOGLAR ARASI İLİŞKİLER

BIKTIM BU CİLDİMDEN DEĞİŞTİRİYORUM ARTIK !!

1/26/2010

Bu nasıl bir cilttir arkadaşlar? ergenlik geçeli çok oldu ama bundan benim cildimin ve hormonlarımın hiiç haberi yok anlaşılan?
Yine dudakla çene arasında iltihaplı sivilceler çıktı. Şimdi deli gibi ne kullansamda kurtulsam bunlardan diye aranıyorum.
NeoStrata kullandım bir zamanlar özellikle bir toniği vardı sivilceye sür anında kurusun !! ama ne pahalı şeymiş o? 30 ml 60 küsur ??
Dermalogica hiç kullanmadım ama pek övülüyor acaba onu mu denesem dedim?
Dr Murad her derde deva diyorlar blmiyorum ki doğru mu?

Eh akne serisi mi iyidir? yoksa yaşlanma ile ilgili serileri mi alınmalı, malum yaş geldi ? derken kafam iyiden iyiye karıştı vaz geçtim hepsinden.

Yavaş yavaş söndüler zaten sivilcelerde,ben bunları araştırırken. Ama tanırım ben bunları, kesin yakında alevlenirler.Onlardan önce ben elimi çabuk tutup bir uzmana danışsam iyi olacak..

2 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Kıyamam !
Ne hımetse şu sivileceler bayanlarla pek haşır neşirler..
Neden bey lerde çıkmaz ki sık sık ?
Kendine dikkat et ..ihmal etme..

Yaşamında güzellikler hep seninle olsun.
Sevgilerle ...

26 Ocak 2010 23:37
Zehra Gürgen dedi ki...

Sevil'cim sonunda söndülerde bende kurtuldum :) he heee erkekler şanslı canım

sevgiler

30 Ocak 2010 05:20