KIZIMA MASALLAR

KIZIMA MASALLAR
KIZIM VE MASALLAR

YAŞAMA DAİR

YAŞAMA DAİR
DÜNE,BUGÜNE VE YARINA DAİR

EL EMEĞİ

EL EMEĞİ
PEÇETE HALKALARI,OYUNCAK,YASTIK

MİMLER VE DİĞERLERİ

MİMLER  VE DİĞERLERİ
BLOGLAR ARASI İLİŞKİLER

MİM ; MASA ÜSTÜ TEMA

1/19/2010


Sevgili ECE beni mimlemiş ama ne mimleme? Konumuz masa üstü temaları...
Ama benim masa üstümde bir tema yok iyi mi?
Bir ara koca koca sarı papatyalardı, portakal rengi çok hoşuma gittiği için öylece kaldılar uzunca bir süre sonra yok oldu? nasıl oldu hatırlamıyorum.Ama sanırım ben sildim..
Şimdi klasik mavi ekran laptopum böyle özelliksiz, renksiz boynu bükük ...

Ama koysaydım kızımın bir fotoğrafını koyardım.Mesela üste eklediğimi.
Eh renksiz olmasın yazı diye bu fotoğrafı ekledim ,fena da olmadı ama :) kızımla gezmeyi çok sevdiğimiz yanan ormandan -tabii yanmdan önceki hallerine ait - bir görüntü..

Eşimin bilgisayarlarında ne var? hımmm sanırım onunda teması yok ?
Laptopta yok, diğerinde de yok?? acaba yok mu?
Kalk bak diyenler.. Bu soğukta kalkıp üçüncü kata soğuk ve pis çalışma odasına çıkamam.Hem fena sıgara kokuyordur orası şimdi..
Ama eminim yok teması, yok,yok...

Masa üstünde teması olan tüm arkadaşlarımı davet ediyorum...

3 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

MAŞALLAH...DERİNLİKLERİN IŞIĞI GENE ÇOK ŞİRİN..
RABBİM NAZARLARDAN KORUSUN ONU.
Sevgilerle...

19 Ocak 2010 22:46
Adsız dedi ki...

ay ben senin kizini yerim
bu nasil guzellik boyle
binkere masallahhhh...

ha bu arada benimde cok yakislikli bir oglusum var:))anladin sen onu :))

www.yenitadlar.blogcu.com

20 Ocak 2010 08:05
Zehra Gürgen dedi ki...

SEVİLCİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.hEPİMİZ YAVRULARINI aLLAH NAZARDAN KORUSUN.

YENİ TADLAR KIZ TARAFI NAZ TARAFI BİLİRSİN :)

21 Ocak 2010 05:32