KIZIMA MASALLAR

KIZIMA MASALLAR
KIZIM VE MASALLAR

YAŞAMA DAİR

YAŞAMA DAİR
DÜNE,BUGÜNE VE YARINA DAİR

EL EMEĞİ

EL EMEĞİ
PEÇETE HALKALARI,OYUNCAK,YASTIK

MİMLER VE DİĞERLERİ

MİMLER  VE DİĞERLERİ
BLOGLAR ARASI İLİŞKİLER

MİM;SİZ BENİM BU HALLERİMİ BİLMEZSİNİZ

1/21/2010


Sevgili adaşım, arkadaşım Zehra Eyas- Cookies beni yaratıcı blog olarak mimlemiş çok teşekkür ederim, onun yazısını okurken çok keyif almıştım, 7 ilginç özelliğini paylaşmış ve inanılmaz can alıcı özellikleri bence. Okurken gözümde Zehra'cım seni canlandırdım :).

Şimdi bende sıra ama düşünmekte lazım..İşin ilginç tarafı bana sorsanız yazdıklarım bile ilginç değil, pekçok insanın bu huyları ,özellikleri vardır.

1-  Çok istememe rağmen hiçbir zaman sportif kıyafetlerim olmadı, spor ayakkabım olmadı.Çok istedim gerçektende ama her alış verişe gidişimde paketlerden her zamanki tarzımda kıyafetler,ayakkabılar çıktı..Ama artık gerçekten istiyorum.Kesinlikle sportif bir kadın olacağım.

2-  Yediğim yemek kötüyse küserim, kimin yaptığı önemli değil, ben yapmışsam kendime küserim,lokantada garsona. Suratım asılır, konuşmam ve kendi kendime sürekli söylenirim. Bu konuda maalesef  hala olgunlaşamadım.

3-  Bazı paranoyalarım vardır yıllardır benimle yaşarlar.Babam alışmıştı, beni böyle kabul etmişti şimdi kocam alıştı beni böyle paranoyak tarafımlada seviyor.Bu paranoyaklıklarımdan bazıları çok katmerli, öyle böle değil. Uykumdan uyandırıp beni ava çıkaracak kadar gerçekçi oluyor, mesela "eve hırsız girdi" paranoyam. Gecenin bir yarısı elimde bulduğum bir sopa,ayakkabı vb ile evde hırsız ararken beni bulabilirsiniz. Yaa öyle aman hırsız girdi diye titremem yatakta.Kalkar evdekileri kurtarmak, kurtaramayacaksamda kanları yerde kalmasın diye hırsıza saldıracak kadar da gözüpekim. Allah kocama sabır vermiş işte..gece yarısı zınk diye uyanınca öğrenmiş adam, "uyu uyu o ses komşudan " , "bana çakı al yatak odamda tutmak istiyorum" taleplerimide "çakı taşımak bulundurmak yasak aşkım" diye beni sakinleştiriyor.Gerçi arada kalkıp kontrol etmek zorunda da kaldığı oluyor evi. Diğer paranoyam ise "kocam eve kadın attı". Gece yarısı kalkıp yine böyle zınk diye evde kadın aradığım olmuştur. Kocamın şaşkın ve gülen bakışları altında ( acaba benim ne aradığımı anlamış mıdır bilemiyorum ?), birazda utanarak kendimi sonunda koltuğa atıp uyanma nedenimi "susadım" diye açıklayabiliyorum.Evi kolaçan etmemi, wc,mutfak,giriş,balkon taramamı daha hiç açıklamadım. Ne bilim o da sormadı...

4-  Bahçemdeki sokak kedilerini hem seviyor hem dövüyorum..Garip bir ilişki, pencereye çıkmalar, eve girmeleri yasak ama söz dinlemiyorlar.Yemek verdiğimde de sıralı yemelerini istiyorum.Kısacası bazen onlara takıyorum, bazende ne yapsalar kızmıyorum, eve girmeleri ve pencere hariç tabii.Çok sorunlu bir ilişki detaylar daha vahim..

5- Bana birşey verin ve bunu sakla deyin ve bence o eşyayı unutun !!.Dolap fukarası evimde bile hala sakladığım ve bulunamayan eşyalarım var. İki yıl önce kocamın yazlık bir şapkasını kaldırmıştım bu sene buldum. İşin kötüsü artık neyi saklamıştım onu da bilemiyorum.Bulunca artık süpriz olacak bize.

6-  Tam bir kırtasiye hastasıyım. Evet arkadaşlar, bana ajanda, kalem, not defteri, kalemtraş, dosya,renkli post it, vb alın çılgınlar gibi mutlu olurum.Ve onları asla kullanmam !! Yıllarca ilkokul arkadaşımın bana verdiği kalemi sakladım. Hala saklı olurdu da eşya tutkumu yok etmek için isteyen bir çocuğa verdim. Ama maalesef bu tutkumu yok edemedim, hala saklıyorum bir sürü defter vb. Derin için bazılarını gözden çıkarmam gerekti, bazı kalemlerimide ama çok ilginç ve piyasada bulamayacağımı düşündüklerimi vermiyorum.Özellikle bilen arkadaşlarımın yurtdışından gelirken bana aldıkları kalemler,kırtasiye malzemeleri duruyor.Ahh onları çok seviyorum, şimdi sakladığım yerden indirip onlara bakasım geldi..

7-   Evet ben bir dırdırcıyım.Her zaman değil ama nadiren dırdırlanırım.Ama takıldım mı bitmiştir. Bozuk plak gibi takılır kalırım. Söylenirim söylenirim kendim bile usanırım kendimden. Ev ahalisi yıllardır çözmüşler bu durumda babamlarda, kocam ve kızımda ortadan kayboluyorlar.Ben duvarlarla konuşup, söylenir sonunda yorulurum. En çok temizlik yaparken yaşıyorum bunu. Evi toparlarkende birden kopabiliyorum, bende şaşıyorum kendime, az önce şarkı mırıldanan sakin kadın ne zaman ağzından köpükler saçan canavara dönüşt? diye. Birgün dikkat evde temizlik yapan cadı var diye tabela asacaklar olacağı bu.
Aman naapim? agresifim asabiyim mazeretim de var :)

Tüm takip ettiklerimi davet ediyorum bu mime..

2 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Gene diyorum Ömürsün Ömür !
Yazıyı okurken yüzümde oluşan hınzır gülüşü görmeni isterdim.
Gece nin bir vakdi kalkıp da hırsız kovalama , evde hatun arama !
Farklısın !
Egzotik bir yapın var bu aşikar.
Her kişi senin yapını çözemez çözdüğünü sanır lakin yanılır.Değişken bir yapıyı özümlemek zaman ister .

Hani demişsin ya ! Yemiş olsam ne olurdum acaba diye ?
Benim gözlemimle ANTEP FISTIĞI olurdun ! Niye mi ?
Antep Fıstığı farklıdır.Usta ellerde lezzeti artar.Sıcaklığını fazlalaştırdığınızda içi kuru tadına varamazsınız.Usta ellerde ise; O yeşil hali diri diri kalır aroması belirginleşir , çıtır çıtır gevrek tadına doyulmaz olur.Her şeye de yakışır pastaya , tatlıya,hamur işlerine..velhasıl Antep Fıstığının tadını almak için Emek ve özveri sarf etmek lazım öyle kolay kolay içini dökmez Antep Fıstığı.Dökmesi için zamana ihtiyaç duyar sabırla işlenmiş bir zamana !

Yaşamın güzellikleri hep seninle olsun EGZOTİK Bayan !

Sevgilerle...

23 Ocak 2010 00:44
Zehra Gürgen dedi ki...

sEVİL'CİM İNANILMAZ BİR TAHLİL YAPMA YETENEĞİN VAR. yAZDIKLARINI OKURKEN BENDE GÜLÜMSEDİM HEMDE KEYİFLE.. FISTIK DEMİŞSİNYA BEN ANTEP FISTIĞI HASTASIYIMDIR.iNANAMADIM, NASIL BİR TAHLL GÜCÜ ? NASIL BİR 12 DEN VURMA !! BENDE SANA HAYRAN KALDIM !!

24 Ocak 2010 01:38